Odsłony: 31
Od pewnego czasu fałszerze wysyłają emaile o treści:
“Witaj ,
Tymczasowo zawiesiliśmy Twoje konto z powodu problemów z automatycznym procesem weryfikacji.
Z tego powodu zawiesiliśmy Twoje konto, do czasu aż zweryfikujesz wszystkie wymagane informacje i zaktualizujesz swoją metodę płatności.
Dostarczymy Ci wszystkie kroki potrzebne do odblokowania konta. Proszę postępować zgodnie z tymi instrukcjami po kliknięciu na poniższy link.
Wykonaj następujące kroki:
Zaloguj się na swoje konto.
•
Zaktualizuj swoje dane rozliczeniowe.
•
Zaktualizuj swoją metodę płatności.
ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.
Zespół Netflix
Masz pytania? Odwiedź Centrum pomocy
Netflix International B.V.
Anuluj subskrypcję wiadomości
Warunki korzystania
Prywatność
Centrum pomocy
Ta wiadomość została wysłana na adres [kbarnas@poczta.fm] z serwisu Netflix, ponieważ właściciel tego adresu e‑mail miał konto w serwisie.
SRC: 632B971C_a3ca5361-30c3-474f-a735-7b96a67051f4_pl_PL_EVO
UWAŻAJCIE,NIE WCHODZIĆ NA TĄ STRONĘ